Via ‘Mijn Netwerk’ regelt u al uw Vrouwennetwerk Goirle zaken zelf. Hiervoor moet u inloggen.

Als u vragen heeft over deze zaken, kijk dan op de pagina ‘Tekst en uitleg’. Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht u het lastig vinden om uw zaken via de website te regelen, vraag dan een vriend(in), (klein)kind of buur om even mee te kijken.

Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?

Inschrijving activiteiten

Hier kunt u inschrijven voor nieuwe activiteiten. De termijn om in te schrijven staat vermeld bij de activiteit.

Mijn activiteiten

Hier ziet u voor welke activiteiten u zich heeft aangemeld. U kunt ook zien wie nog meer heeft ingeschreven. Meer gegevens van de deelnemers kunt u vinden op de ledenlijst op de pagina ‘Vereniging’.

Mijn facturen

Hier vindt u uw factuurgegevens. U ziet of er nog bedragen openstaan. U kunt de facturen ook in detail inzien door te klikken op de knop 'bekijken'.

Account wijzigen

Hier kunt u zowel uw gebruikersnaam als uw wachtwoord zelf wijzigen. U kunt dan kiezen voor iets dat u gemakkelijker kunt onthouden.

Persoonlijke gegevens

Persoonlijke gegevens, zoals (e-mail)adres of telefoonnummer kunnen hier gewijzigd worden. Het is in uw eigen belang dat de gegevens altijd actueel zijn.

Opzeggen lidmaatschap

Als u wilt opzeggen doet u dit vóór 4 mei van het lopende verenigingsjaar. Opzeggen kan door op de knop hieronder te klikken.